De taken die je als commercieel assistent zult uitvoeren, zijn als volgt:
1. Ondersteunen van de administratieve verantwoordelijkheden van de afdeling Office Agency door teamleden te helpen bij hun taken.
- Invoeren van nieuwe eigendommen, kansen, prospects en regelmatige update van de database van de afdeling.
2. Organiseren en uitvoeren van marketingacties, e-mailcampagnes en voorbereiden van klantpresentaties.
3. Uitvoeren van controles ter voorkoming van witwassen.
4. Opstellen van casestudy's en deze vertalen naar het Nederlands, Frans en Engels.
- Ondersteuning bij de maandelijkse update van de kostenprognoses van de afdeling.
5. Assistentie verlenen bij de facturatie van klanten en leveranciers.
- Afhandelen van telefoongesprekken en de opvolging ervan.
- Ondersteuning bieden aan collega's bij hun taken en vragen met betrekking tot IT-problemen.
- Plannen van vergaderingen, afspraken beheren en evenementen organiseren zoals het kerstdiner, teambuildingactiviteiten, zomerlunch, enz.
Bedrijfsprofiel:
Onze klant is wereldwijd marktleider in advies voor zakelijk vastgoed, gedreven door een diep gewortelde ondernemersgeest. Ze helpen hun klanten bij het kopen, bouwen, betrekken, beheren en investeren in verschillende soorten commercieel, industrieel, hotel-, residentieel en commercieel vastgoed.
- Spreek je vloeiend Nederlands, Frans en Engels?
- Beheers je MS Office?
- Ben je proactief, heb je een hands-on mentaliteit en uitstekende organisatorische vaardigheden?
- Heb je interesse in vastgoed, ben je communicatief, open en hou je van teamwork?
- Wij bieden een salaris tussen 2700€ en 3500€, maaltijdcheques en een vergoeding voor woon-werkverkeer aan. - Wij bieden een korte opdracht van 2 maanden in het hart van Brussel, gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.
- Wij bieden een korte opdracht van 2 maanden in het hart van Brussel, gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.